fbpx
Skip to content

Snipfeed un startup din Franța, instrument de monetizare a rețelelor sociale, a strâns 3,7 milioane EUR pentru a construi super-vitrine ale “creatorilor”.

sitebit snipfeed

Snipfeed anunță o rundă de finanțare de 3,7 milioane EUR cu VC de top, inclusiv CRV, Abstract Ventures, Crossbeam, ID8 Investment, Diaspora Ventures, UpNorth Management și ISAI, precum și mai mulți business angels renumiți precum Eric Schiermeyer (co-fondator al Zynga și MySpace), Michael Bosstick (cofondator al Dear Media) și fondatorul CAA, Michael Ovitz.

Lansat în 2020 de fondatorii Gen Z Rédouane Ramdani, Anas Bouassami și Pierre-Habté Nouvellon (după pivotarea dintr-o aplicație de descoperire a conținutului), Snipfeed permite oricui să-și transforme rețelele sociale într-o afacere printr-un instrument simplu link-in-bio.

Misiunea Snipfeed este de ai ajuta atât pe cei care lucrează la nivel micro, cât și macro să genereze bani cât mai simplu posibil. În timp ce platformele de comerț electronic sunt excelente pentru creatorii mari care doresc să vândă online, uneori aceasta nu poate fi o soluție durabilă pentru creatorii mai mici. În loc să fie nevoit să se conecteze la platforme terțe, Snipfeed le permite creatorilor să-și vândă serviciile (conținut exclusiv, tipping, fluxuri live, videoclipuri personalizate etc.) și bunuri direct în linkul lor bio. În două clicuri, fanii pot face achiziții de la creatorii lor preferați prin cardul de credit, Paypal, Venmo sau Apple.

Obiectivul Snipfeed este de a permite ceea ce ei numesc „noul vis american”, ajutând coada lungă a creatorilor să-și transforme pasiunea într-o viață (30% dintre Gen Z și Gen Alpha aspiră să devină creatori de conținut). Snipfeed a văzut în special creatorii de sex feminin prosperând pe platformă și creând surse suplimentare semnificative de venit.

Bazându-se pe succesul său, startup-ul are deja peste 10.000 de creatori de conținut care folosesc platforma, unii dintre ei realizând peste 2,5K pe zi. Compania este, de asemenea, în creștere la nivel internațional, deoarece 20% dintre creatorii săi au sediul în Europa și 60% din tiktokerii francezi care au peste 300.000 de adepți folosesc deja platforma.

Cu această strângere de fonduri, compania își propune să dezvolte noi servicii și să-și tripleze forța de muncă pentru a-și extinde baza de utilizatori în SUA și Europa. Snipfeed, vrea să devină vitrina socială supremă pentru creatorii de conținut.

După lansarea inițială ca agregator de conținut – cu câteva milioane de utilizatori construiți ca aplicație Facebook – echipa fondatoare a observat rapid că creatorii cu care lucrau nu căutau neapărat un alt punct de distribuție, dar aveau nevoie de ajutor pentru generarea de bani pe platformele în care erau deja pornit. Întrucât majoritatea creatorilor lor operau pe mai multe platforme, părea evident că o vitrină simplificată – care funcționa pentru publicul de pe toate platformele majore – era o soluție la problema lor.

Odată cu această realizare, Snipfeed a decis să pivoteze la începutul anului 2020 pentru a lansa un instrument link-in-bio care să permită creatorilor să genereze bani, indiferent de platforma pe care o găsește publicul lor. Platforma combină toate instrumentele de monetizare de care au nevoie creatorii sub un singur acoperiș. În plus, Snipfeed oferă claritate, ajutându-i pe creatori să înțeleagă de unde provin veniturile lor și cum să optimizeze acest lucru prin analize consolidate.

Snipfeed consolidează toate instrumentele de monetizare de care au nevoie creatorii într-un ghișeu unic. Prin utilizarea Snipfeed, creatorii își pot diversifica sursele de venit și pot testa diferite modele de afaceri. Fiecare tranzacție pe Snipfeed are loc direct în rețelele de socializare, iar utilizatorii nu trebuie niciodată redirecționați sau conectați – totul se întâmplă în pagina creatorului și în câteva clicuri.

Pe back-end, Snipfeed acționează ca un manager de afaceri pentru creatorii de conținut, ajutându-i să-și optimizeze ratele de vânzări și clicuri prin intermediul analizelor gratuite oferite pe platformă.

Redouane Ramdani, CEO și cofondator al Snipfeed, a explicat: „Noul vis american este să poți trăi din pasiunea ta, 30% dintre Gen Z și Gen Alpha vor să devină creatori de conținut, acesta este un număr imens. Chiar dacă vor deveni medici sau bucătari, vor avea conținut acolo și vor încerca să-l monetizeze, precum și expertiza lor. Vrem să fim ceea ce îți vine mai întâi în minte atunci când te gândești să generezi venituri din urma ta. Spre deosebire de majoritatea platformelor din spațiu, ne concentrăm pe creatorii mai mici, care nu primesc aceleași oportunități. Snipfeed le permite în câteva clicuri să-și înceapă afacerea direct pe platformele preferate și nu se bazează doar pe un model de abonament”.

Pentru Paul Strachman, partener VC la ISAI, „Convinși de creșterea economiei pasiunii și creatorilor, am fost foarte impresionați de viziunea inovatoare a celor trei cofondatori care au dezvoltat o abordare unică bazată pe observația că social media sunt de facto noile piețe. Suntem încântați să facem parte din călătoria Snipfeed și să sprijinim echipa în dezvoltarea sa”.

Sursa: www.eu-startups.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »